[2column][content]
 (ေမးခြန္း-၁) 

Asalar Moalaikom

ေမးပါရေစဗ်ာ။ Oralsex နဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး ေမးခ်င္လို႔ပါ။ အမွားပါယင္မားဖ္လုပ္ေပးပါ။ Oralsex နဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး Islam မွာ ဘယ္လိုျပဌာန္းခ်က္ေတြရွိမလဲသိခ်င္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အေျခအေနေလး ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က မိန္းမနဲ႔အတူေနတဲ့အခါမွာ ဆႏၵၿပီးေျမာက္တာ အရမ္းျမန္ပါတယ္။ တစ္ခါမွ အတူတူေနရင္း မိန္းမဆႏၵျပည့္ဝေအာင္ မလုပ္ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။ အိမ္ေထာင္သက္က ၉ လေလာက္ပဲ ရွိပါေသးတယ္။ ပထမပိုင္းကေတာ့ လက္နဲ႔ အမ်ိဳးသမီးကို ၿပီးေအာင္ လုပ္ေပးႏိုင္ခဲ့ေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ခက္ခဲလာပါတယ္။ တစ္ရက္ေတာ့ အမ်ိဳးသမီးကို Oralsex လုပ္ခဲ့မိပါတယ္။ အလြယ္တကူပဲ ဆႏၵၿပီးေျမာက္သြားပါတယ္။ အဲ့ေနာက္ပိုင္း လက္နဲ႔မၿပီးေတာ့ပဲ Oralsex လုပ္မွပဲၿပီးတဲ႔ အေျခအေန ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒါကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အေျခအေနပါ။ အမ်ိဳးသမီးကေတာ့ သူမၿပီးလဲဘာမွမျဖစ္ဘူးလို႔ ေျပာပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ၿပီးသလို သူ႔ကိုလဲၿပီးေစခ်င္တာက ကၽြန္ေတာ့္ဆႏၵပါ။ ကၽြန္ေတာ္တစ္ခု ၾကားဖူးတာက ပါးစပ္နဲ႔လုပ္မွၿပီးမယ္ဆိုရင္ ပါးစပ္နဲ႔လုပ္ေပးဖို႔ တာဝန္ရွိတယ္လို႔ ၾကားဖူးလို႔ပါ။ မွန္သလား၊ မွားသလား ေျဖေပးပါဗ်ာ။ ေနာက္ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္တို႔ အေျခအေနနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီးလည္း အၾကံေလးေပးပါအံုး။ အမွားပါရင္ မားဖ္လုပ္ပါဗ်ာ။ ေျဖၾကားေပးဖို႔လဲ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ဒီ chat box ကေနလဲ ေျဖၾကားေပးပါဗ်ာ။

မိုးတိမ္ (သဃၤန္းကၽြန္း)

 (အေျဖ-၁) 

و عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الحمد لله وحده والصلوة والسلام على من لا نبي بعده : أمابعد.

အၾကင္လင္မယားႏွစ္ဦးၾကား တစ္ဦးနဲ႔ တစ္ဦးအျပန္ျပန္ အလွန္လွန္ ေနာက္တစ္ဦးရဲ႕ ကိုယ္ခႏၶာ အစိတ္အပိုင္းေတြနဲ႔ အက်ဳိးခံစားခြင့္၊ အရသာခံစားခြင့္ ရွိပါတယ္။ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ထဲမွာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္က မိန္႔ၾကားေတာ္မူတယ္။ هُنَّ لِبَاسٌ لَّكُمْ وَأَنْتُمْ لِبَاسٌ لَّهُنَّ “ သူမ (ဇနီးမယား) တို႔သည္ အသင္တို႔အတြက္ အဝတ္အစားမ်ား (ကဲ့သို႔) ျဖစ္ၿပီး အသင္တို႔သည္လည္း သူမ (ဇနီးမိန္းမ) တို႔အဖို႔ အဝတ္အစားမ်ား (သဖြယ္) ျဖစ္သည္။ ” (ကုရ္အာန္ ၂း၁၈၇)

ေနာက္ၿပီး မိန္႔ၾကားထားပါေသးတယ္။ نِسَاؤُكُمْ حَرْثٌ لَّكُمْ فَأْتُوْا حَرْثَكُمْ أَنِّى شِئْتُمْ “ အသင္တို႔၏ ဇနီးမိန္းမမ်ားသည္ အသင္တို႔အဖို႔ လယ္ယာေျမ (ပမာပင္) ျဖစ္ေပရာ အသင္တို႔သည္ မိမိတို႔လယ္ယာမ်ားကို မိမိတို႔ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာနည္းႏွင့္ သြားလာ (စုိက္ပ်ဳိး) ၾကကုန္။ ” (ကုရ္အာန္ ၂း၂၂၃)

ဒါေပမဲ့လည္း ဒီကိစၥမွာ အခ်က္ႏွစ္ခ်က္ကို ဂရုစိုက္ရပါလိမ့္မယ္။

ပထမတစ္ခ်က္က သာသနာေတာ္က ဟရာမ္အျဖစ္ သတ္မွတ္ျပဌာန္းထားတာကုိ ေရွာင္ၾကဥ္ရပါမယ္။
  1. အမ်ဳိးသမီးရဲ႕ အေနာက္အဂၤါ-စအိုကို ဆက္ဆံျခင္း။ ဒီအျပဳအမူဟာ ဂုိနာကဗီရဟ္ (ႀကီးေလးတဲ့အျပစ္ဂိုနာႀကီး) တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ လိင္တူဆက္ဆံမႈ အမ်ဳိးအစားတစ္ခုပါ။ လုံးဝ ခြင့္ျပဳမထားပါဘူး။
  2. အမ်ဳိးသမီး ဓမၼတာေသြး၊ မီးယပ္ေသြးဆင္းေနခ်ိန္မွာ သူ႔ရဲ႕ အေရွ႕အဂၤါမွာ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံျခင္းပါ။ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္က မိန္႔ၾကားေတာ္မူပါတယ္။ فَاعْتَزِلُوا النِّسَاءَ فِي الْمَحِيْضِ “ ထို႔ေၾကာင့္ အသင္တို႔သည္ ဓမၼတာေသြးဆင္းသည့္အခ်ိန္တြင္ (ဓမၼတာေသြးဆင္းသည့္ေနရာကို) အသင္တို႔၏ ဇနီးမိန္းမမ်ားႏွင့္ (ေပါင္းသင္းဆက္ဆံျခင္းမွ) ေရွာင္ၾကဥ္ၾကေလကုန္။ ” (ကုရ္အာန္ ၂း၂၂၂)
ဒုတိယတစ္ခ်က္က ေထာက္ရႈသင့္တဲ့အရာေတြပါ။ အဲဒါကေတာ့ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံျခင္း၊ ကိုယ္လက္ႏွီးေႏွာျခင္း၊ တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး အရသာခံစားျခင္းကို အစၥလာမ့္ယဥ္ေက်းမႈေဘာင္၊ မြန္ျမတ္ထူးကဲလွတဲ့ ကိုယ္က်င့္သီလေဘာင္အတြင္းမွာ ထားျခင္းပါ။ ေမးခြန္းပါ Oralsex  ေခၚ အမ်ဳိးသားက အမ်ဳိးသမီးရဲ႕ တန္ဆာကို၊ အမ်ဳိးသမီးက အမ်ဳိးသားရဲ႕ တန္ဆာကို ယက္တာတို႔ စုပ္တာတို႔နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေပၚေပၚထင္ထင္ တားျမစ္ခ်က္တစ္စုံတစ္ခု မလာရွိထားပါဘူး။ ဒါေပမဲ့လည္း ျမင့္မားတဲ့ လူ႔ေဘာင္အသိုင္း အဝုိင္းေတြရဲ႕ အေလ့အထေတြ၊ ကိုယ္က်င့္သီလေတြနဲ႔ေတာ့ ဆန္႔က်င္ေနပါတယ္။ သမားရိုးက်ခံစားရတဲ့ သဘာဝအရသာေတြနဲ႔လည္း ဆန္႔က်င္ေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေရွာင္ၾကဥ္တာ ပိုေကာင္းပါတယ္။

အေၾကာင္းရင္းကို ထပ္ဆင့္ေျပာျပရရင္ ဒီလိုလုပ္ျခင္းအားျဖင့္ အညစ္အေၾကးေတြ ေပလူးႏိုင္ေခ် မ်ားပါတယ္။ အညစ္အေၾကးေတြ လူးေပေစျခင္းနဲ႔ လူးေပေနတဲ့ အညစ္အေၾကးေတြကို တံေတြးေတြ၊ အာရည္ေတြနဲ႔ ေရာၿပီး မ်ဳိခ်မိႏိုင္ပါတယ္။ ဒါကေတာ့ ဟရာမ္ပါ။ တစ္ခါတရံ သုက္ရည္ေတြ ဒါမွမဟုတ္ မဇီ-အရည္က်ည္ဟာ အမ်ဳိးသမီးရဲ႕ ပါးစပ္ထဲမွာပဲ ပစ္ထုတ္မိတတ္ပါတယ္။ အဲဒီအခါ အမ်ဳိးသမီးခင္ဗ်ာ၊ ေတာ္ေတာ္ေလး ဒုကၡေရာက္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ကလည္း မိန္႔ၾကားထားေတာ္မူပါတယ္။ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ التَّوَّابِيْنَ وَيُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِيْنَ “ ဧကန္မုခ် အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္သည္ ထပ္ဖန္တလဲ အမွားဝန္ခံ ေသာင္ဗဟ္ျပဳသူေတြကို ႏွစ္သက္ေတာ္မူသည္။ ထို႔ျပင္ အရွင္ျမတ္သည္ စင္ၾကယ္သန္႔ရွင္းေသာသူမ်ားအား ႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးေတာ္မူသည္။ ” ဆိုလိုတာက အညစ္အေၾကးေတြ၊ အမႈိုက္သရုိက္ေတြကေန ကင္းကင္းရွင္းရွင္းေနထိုင္တဲ့ သူေတြပါ။ တစ္နည္း ညစ္ညမ္းလို႔ တားျမစ္ထားတဲ့ အရာေတြကို ေရွာင္ၾကဥ္တဲ့သူေတြပါ။ ဥပမာ- ဓမၼတာေသြးဆင္းခ်ိန္ ဆက္ဆံျခင္း၊ ဆက္ဆံရမဲ့ေနရာမဟုတ္တဲ့ အေနာက္စအိုမွာ ဆက္ဆံျခင္းတို႔ ျဖစ္ပါတယ္။

အထက္ပါ အမိန္႔ပညတ္ခ်က္ေတြ ရွိေနပါလ်က္နဲ႔ေတာင္ က်ေနာ္တို႔ဟာ ခႏၶာအစိတ္အပိုင္း တန္ဆာေတြကို စုပ္ျခင္း၊ ယက္ျခင္းဟာ အညစ္အေၾကးေတြနဲ႔ လူးေပေရာေထြးၿပီး လည္ေခ်ာင္းအတြင္း မေရာက္သေရြ႕ ဟရာမ္လို႔ ယတိျပတ္ မေျပာႏိုင္ပါဘူး။ တကယ္ေတာ့ ႏႈတ္လွ်ာက ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ ဖတ္ရြတ္ေလ့ရွိတဲ့အတြက္ အညစ္အေၾကးကို တိုက္ရုိက္မထိေတြ႕သင့္ပါဘူး။ တျခားခံစားခ်က္မ်ဳိးနဲ႔ ခံစားခ်က္ကို ရယူျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားသင့္ပါတယ္။

ေနာင္အလ်ဥ္းသင့္တဲ့အခါမွာ ေမးျမန္းသူအပါအဝင္ ပရိသတ္ႀကီးအတြက္ လိင္ပညာေပးေဆာင္းပါးေတြကို အလ်ဥ္းသင့္သလို ေဖာ္ျပေပးသြားပါမယ္။

[/content][content]
 (ေမးခြန္း-၂) 

အစလာမုအလိုင္းကြန္းမ္

တမန္ေတာ္ျမတ္ ﷺ အစိမ္းေရာင္ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ အစိမ္းေရာင္ကို တစ္ခ်ိဳ႕က ဖိနပ္အစိမ္းမစီးၾကဘူး။ ေကာေဇာ အစိမ္းမခင္းၾကဘူး။ အိမ္သာ ေဆးမသုတ္ၾကဘူး။ အစိမ္းေရာင္ကို ဖိနပ္စီးတာ ေကာေဇာခင္းတာ မပိုင္ဘူးလို႔ ေျပာၾကတယ္။  ေက်းဇူးျပဳ၍ ေျဖေပးပါ႐ွင့္။ ဂ်ဇာကလႅာဟ္

အာေဘဒါဟ္ဘီဘီ (စလင္းၿမိဳ႕)

 (အေျဖ-၂) 

و عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

အစိမ္းေရာင္အဝတ္ ဝတ္ဆင္ျခင္းဟာလည္း ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ၾသဝါဒေတြမွာ တမန္ေတာ္ျမတ္ ﷺ က အစိမ္းေရာင္အဝတ္အထည္ကို ဝတ္ဆင္ေတာ္မူခဲ့ေၾကာင္း လာရွိပါတယ္။ သာဝကႀကီး အဗူရင္မ္ဆဟ္ رضي الله عليه ရဲ႕ ဆင့္ျပန္ခ်က္မွာ ၄င္းက ေျပာျပတယ္။ “ က်ေနာ္ဟာ တမန္ေတာ္ျမတ္ ﷺ တရားေဟာၾကားေနေတာ္မူတာကို ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရတယ္။ အဲဒီလို ေဟာၾကားေနေတာ္မူစဥ္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ ﷺ  ရဲ႕ ကိုယ္ခႏၶာေတာ္အေပၚ အစိမ္းေရာင္ဝတ္ရုံႏွစ္ထည္ ရွိေနေတာ္မူတယ္။ ” (မြတ္စ္နဒ္အဟ္မဒ္က်မ္း-နံပါတ္ ၇၁၁၇၊ အဗူဒါဝူဒ္က်မ္း-နံပါတ္ ၃၆၇၄၊ သိရ္မိဇီက်မ္း-နံပါတ္ ၂၇၃၇၊ နစာအီက်မ္း-နံပါတ္ ၁၅၅၄)

ဒါေပမဲ့ သိရွိထားတဲ့အခ်က္တစ္ခုက အဲဒီအခါက အဝတ္ထည္ေတြဟာ အစိမ္းခ်ည္းသက္သက္ မဟုတ္ပါဘူး။ အစိမ္းေရာင္အဆင္းၾကား အဝတ္အထည္ေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အလႅာမဟ္ အိဗ္ႏုကိုင္ယိမ္ رحمة الله عليه ဆိုပါတယ္။ အစိမ္းေရာင္အဝတ္အထည္၊ အစိမ္းေရာင္ၿခံဳထည္ဆိုတာ အစိမ္းေရာင္ ဆင္းၾကားပါတဲ့ ၿခံဳထည္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အိမာမ္ဗုခါရီ رحمة الله عليه က မိမိရဲ႕ စြဟီးဟ္က်မ္းထဲမွာ အစိမ္းေရာင္အဝတ္အထည္မ်ားအခန္းဆိုၿပီး ေခါင္းစဥ္တပ္ကာ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ အဲဒီေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ အာအိရွဟ္ رضي الله عنها ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ေပၚ အစိမ္းေရာင္ၿခံဳထည္ရွိေနတဲ့အေၾကာင္း ဟဒီဆ္ေတာ္ကို ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

အိဗ္ႏု ဗသြ္သြာလ္ رحمة الله عليه က မိန္႔ပါတယ္။ အစိမ္းေရာင္အဝတ္အထည္ေတြဟာ ဂ်ႏၷသ္ သုခဘုံသားေတြရဲ႕ အဝတ္အစားေတြထဲကျဖစ္တယ္။ ဒီတစ္ခုတည္းနဲ႔ပဲ အစိမ္းေရာင္မွာ ထြတ္ျမတ္မႈရွိေၾကာင္း လုံေလာက္ပါတယ္။ သူ႔အေနနဲ႔ (ကုရ္အာန္ ၁၈း၃၁) ကို အညႊန္းျပဳေပးပါတယ္။

အလႅာမဟ္ေရွာင္ကာနီ رحمة الله عليه က ဆိုပါတယ္။ အစိမ္းေရာင္အဝတ္ဝတ္ျခင္းဟာ မြတ္စ္သဟဗ္ပါ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ အစိမ္းေရာင္အဝတ္အထည္ဟာ သုခဘုံသားေတြရဲ႕ အဝတ္အထည္ေတြအထဲက ျဖစ္လို႔ပါ။ ေနာက္ၿပီး အစိမ္းေရာင္ဟာ စကၡဳအာရုံကို အက်ဳိးျဖစ္ထြန္းေစတဲ့ အေရာင္ေတြထဲကျဖစ္ၿပီး ၾကည့္ရႈသူေတြရဲ႕ မ်က္စိေတြအထဲမွာ အလွပဆုံးအေရာင္ ျဖစ္ပါတယ္။

အဲဒီလိုပါပဲ။ ကိုယ္ေတာ္ ﷺ ဟာ အျဖဴေရာင္အဝတ္အထည္ကို ႏွစ္သက္ေၾကာင္းနဲ႔ အျဖဴေရာင္အဝတ္ကို ဝတ္ဆင္ၾကဖို႔ တိုက္တြန္းထားပါတယ္။ ဒီအေၾကာင္းအရာကို (အတြဲ-၂၇၊ အေျဖ-၁၊ အပိုဒ္-၈) မွာ ေလ့လာႏိုင္ပါတယ္။

ဒါေပမဲ့လည္း ဖိနပ္အစိမ္းေရာင္စီးျခင္း၊ ေကာေဇာအစိမ္းေရာင္ခင္းျခင္း၊ အိမ္သာမွာ အစိမ္းေရာင္ သုတ္ျခင္းစတာေတြကို ျပဳလုပ္လို႔ မပိုင္ေၾကာင္း ေျပာထားတာ မရွိပါဘူး။ မဒီနဟ္ေရႊြၿမိဳ႕ေတာ္မွာရွိတဲ့ အစိမ္းေရာင္ (ဗလီအမိုးခံုး) အလွလုံးကို အစြဲျပဳၿပီး ေလးစားသမႈျပဳၾကတယ္လို႔ ထင္မိပါတယ္။ အဲဒီ အစိမ္းေရာင္ (ဗလီအမိုးခံုး) အလွလုံးကလည္း ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ ﷺ နဲ႔ စြဟာဗဟ္သာဝကႀကီးေတြ မရွိေတာ့တဲ့ ေနာက္ပိုင္း ရာစုႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာေနာက္မွ ျဖစ္လာခဲ့တာပါ။ ဒီလိုပါပဲ။ တခ်ဳိ႕ဆိုရင္ ကအ္ဗဟ္ရဲ႕ ဂိလာဖ္ဝတ္ရုံေတာ္ဟာ အနက္ေရာင္ျဖစ္လို႔ ေလးစားသမႈအေနနဲ႔ ဖိနပ္အနက္မစီးၾကတာ ရွိပါတယ္။


 (ေမးခြန္း-၃) 

အတ္စလာမုိအာလိုင္ကြမ္

ကြၽန္ေတာ္ဟဂ်္သြားမယ္။ ကြၽန္ေတာ္အမ်ိဳးသမီးကို မဲဟ္ရမ္ေခၚသြားမယ္။ ကြၽန္ေတာ္ေယာကၡမကိုပါ တစ္ပါးတည္ေခၚသြားရင္ ကြၽန္ေတာ္၏ ေယာကၡမရဲ႕ဟဂ်္က ဂိုနာဟ္ရည္ကဗီရာ ျဖစ္ပါသလား သိခ်င္လို႔ပါ။ ေက်းဇူျပဳ၍ ေျဖၾကားေပးပါ။

ဟာဂ်ီအီဗရာဟင္ (မႏၲေလး)

 (အေျဖ-၃) 

و عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ဟဂ်္မွာ မဟ္ရမ္ေခၚသြားျခင္းဆိုင္ရာ အခ်က္အလက္ေတြထဲက ဒီအခ်က္ဟာ ႏွစ္စဥ္ႀကဳံႀကိဳက္ေနတဲ့ အခ်က္တစ္ခုလို႔ေျပာရင္ မွားမယ္မထင္ပါဘူး။ သားမက္နဲ႔ ေယာကၡမတြဲၿပီး မဟ္ရမ္ျဖစ္ မျဖစ္ဆိုတာ ပညာရွင္ႀကီးေတြၾကား ကြဲလြဲမႈ ရွိေနပါတယ္။

မိမိဇနီးသည္ကိုေရာ၊ မိမိေယာကၡမကိုပါ တစ္ပါတည္း မဟ္ရမ္ စုံတြဲအေနနဲ႔ ေခၚသြားရင္ က်ေနာ္တို႔ ဟနဖီမဇ္ဟဗ္အရ လုံးဝကို ခြင့္ျပဳခ်က္မရွိပါဘူး။

ဒါေၾကာင့္ အဲဒီလို ေခၚသြားျဖစ္ရင္ ဟဂ်္ကေတာ့ ပိုင္သြားပါမယ္။ အျပစ္ဂိုနာကင္းမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီလိုပါပဲ တခ်ဳိ႕အမ်ဳိးသမီးေတြ မဟ္ရမ္မပါဘဲ တစ္ေယာက္တည္း ေအးဂ်င့္မွာ စာရင္းသြင္းၾကပါတယ္။ ေအးဂ်င့္ကလည္း လက္ခံလိုက္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ အဆင္ေျပသလို အမ်ဳိးသားတစ္ေယာက္ေယာက္နဲ႔ မဟ္ရမ္တြဲၿပီး ဗီဇာေလွ်ာက္ၾကပါတယ္။ အဲဒီလိုေလွ်ာက္မွလည္း ဗီဇာရမွာကိုး။ ဒီေတာ့ အဲဒီလို ဟဂ်္ျပဳလုပ္ျခင္းျဖင့္ ဟဂ်္အထေျမာက္သြားေပမဲ့လည္း အျပစ္ထိုက္ပါမယ္။ အလႅာဟ္အရွင္ အသိေတာ္မူဆုံးပါ။

[/content][/2column]